۱

ماداگاسکار ۳ در راه است

کمپانی دریم ورکز که دو قسمت قبلی این فیلم موفق را تهیه کرده، خبر پیش تولید «ماداگاسکار ۳» را اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، اریک دارنل یکی از دو کارگردان قسمت اول و دوم انیمیشن «ماداگاسکار» اعلام کرد فیلمنامه قسمت جدید در حال نگارش است و طرح اصلی قصه آن مشخص شده است، با این حال وی حاضر به افشای خط اصلی قصه قسمت سوم نشده است.
به گفته دارنل: «ما پنج سال وقت برای تولید قسمت اول صرف کردیم. در این مدت همه کسانی که با این پرژه همکاری داشتند، شیفته کاراکتر‌های اصلی آن شدند. همان زمان همه ما به این نتیجه رسیدیم که چهار حیوان ماجراجوی قسمت اول، توانایی و ظرفیت آن را دارند که قصه‌های بیشتری را روی پرده سینما برای تماشاگران تعریف کنند. ما مطمئن بودیم که این قصه‌های جذاب به دل بینندگان آن فیلم‌ها می‌نشیند و می‌توان این حیوانات ماجراجو را به مناطق و مکان‌های بیشتر و بهتری فرستاد و همراه آنها خندید و لذت برد. حساب کنید وقتی این کاراکترها در موقعیت‌های ویژه‌تر و سخت‌تر قرار بگیرند، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همین مسأله باعث شد تا ما قسمت دوم فیلم را هم تهیه کنیم. همه امیدوار بودیم که این تجربه غنی‌تر و بهتر باشد و احساس می‌کنم که این اتفاق افتاده است. تماشاگران سینما تا این جا استقبال خوبی از فیلم کرده‌اند و همین مسأله ما را به فکر آن انداخت که هرچه زودتر، کار تولید قسمت سوم را شروع کنیم.».
«تام مک گراث» کارگردان قسمت دوم فیلم هم با تائید گفته‌های دارنل، چنین اظهارنظر می‌کند که هنوز می‌توان دنباله‌های بیشتری برای «ماداگاسکار» تهیه کرد.
به گفته وی؛ «همه ما دوست داریم که شاهد بازگشت این حیوانات به نیویورک و محل اصلی زندگی‌شان باشیم. باغ‌وحش نیویورک، جایی است که آن‌ها همه ماجراجویی‌ها و قصه‌شان را شروع کرده‌اند، ولی در عین حال، آن‌ها هنوز فرصت‌های زیادی برای جهانگردی خود و خلق ماجرا‌های تازه دارند. آنها در قسمت دوم سفر خود به آفریقا را ادامه داده‌اند. حالا پرسش همه ما این است که مقصد بعدی آن‌ها کجا می‌تواند باشد؟ هائیتی، هند و یا حتی استرالیا کشورهایی هستند که می‌توان این حیوانات را روانه آن‌ها کرد.»
قصه «ماداگاسکار» درباره یک شیر جوان و سه دوست دیگرش است که خیلی اتفاقی از باغ وحش محل زندگی خود در نیویورک، سر از کشور آفریقایی ماداگاسکار در می‌آورند.
قسمت اول فیلم سال ۲۰۰۵ در سطح بین‌المللی ۵۳۰ میلیون دلار فروش کرد و راه را برای تولید قسمت دوم آن هموار کرد. قسمت دوم که حدود دو ماه قبل اکران عمومی شد تا به حال در سطح بین‌المللی حدود ۲۵۰ میلیون دلار فروش داشته و نمایش‌ عمومی آن هنوز ادامه دارد.
به جای چهار کاراکتر حیوانی فیلم بن استیلر، کریس راک، دیوید شویمر و جدا پینکت اسمیت صحیت کرده‌اند.
آنها با قسمت سوم فیلم هم همکاری دارند.
جفری گازنبرگ مدیر واحد اینمیشن کمپانی دریم ورکز می‌گوید: «حیوانات دوست داشتنی «ماداگاسکار» با شیرین‌کاری‌هایشان در نوک قله موفقیت قرار گرفتند و حالا باید تلاش کنند این موقعیت را حفظ کنند. حفظ این موقعیت هم کار خیلی سختی است.»

منبع: ایرانیان انیمشین

شما مي توانيد از طريق اين لينک اين مطلب را از سايت خود دنبال کنيد يا نظر خود را مستقيما بيان نماييد.

یک نظر برای “ماداگاسکار ۳ در راه است”

  1. mitra گفت:

    بنظر من تنها شخصیت هایی که باعث زیبایی انیمیشن ماداگاسکار شدن پنگوئن هان مثل خیلی از شخصیت های دیگه مثلا سنجاب عصر یخبندان

ارسال نظر

نشريه گرافيك نو شماره 47 ويژه نامه تابستان 1393... دانلود كنيد !!

فروشگاه اينترنتي سي جي پرشين