۱

ایگور انیمیشنی نه برای کودکان

اینجا قبلا سرزمینی زیبا بود تا اینکه ابرهایی تاریک آمدند و آن را فرا گرفتند ، حال مردم کشاورز ما به دانشمندانی شیطانی تبدیل شدند ما اخطراعات شیطانی میسازیم و سرزمین های دیگر را تحدید میکنیم اگر آنها به ما پول ندهند ما آنها را آزاد خواهیم کرد و جهانیان را مورد حمله قرار میدهیم.

من یک ایگور هستم ما ایگور ها به دانشمندان شیطانی کمک میکنیم تا آنها اختراعاتشان را بسازند ما از خود تفکری نداریم و فقط دستورات ساده آنها را انجام میدهیم . ایگور ها گوژپشت هایی هستند که مردم به آنها بی توجهی میکنند و مانند بردگانی برای آنها کار میکنند ، اما من فرق دارم… من از خود تفکر دارم من نمیخواهم یک ایگور باشم من اختراع های زیادی انجام دادم و برنده اختراع شیطانی امسال خواهم بود ، استادم در طی تصادفی مرد ولی من اختراعم را ساختم ولی او اصلا شیطانی نیست او بسیار مهربان و دلرحم شده است ، اسمش ایوا است او یک دختر بزرگ جسه و نیرومند است .من سعی کردم او را تغییر دهم ولی باید بگویم او مرا تغییر داد!

دانلود از تورنت
دانلود زیر نویس

شما مي توانيد از طريق اين لينک اين مطلب را از سايت خود دنبال کنيد يا نظر خود را مستقيما بيان نماييد.

یک نظر برای “ایگور انیمیشنی نه برای کودکان”

  1. mitra گفت:

    من عاشق کارتونم از هر نوعش که باشه … هم کارتون و دوست دارم هم ساختنشو …. سایتتون واقعا عالی بود فقط نتونستم قسمت عضویت رو تو سایت پیدا کنم.فقط ۱ مشکلی که هست سایتتون خیلی ‍ژولی پولی آدم گم میشه وقتی صفحه اولشو میبینه نمی دونه از کجا شروع کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

نشريه گرافيك نو شماره 47 ويژه نامه تابستان 1393... دانلود كنيد !!

فروشگاه اينترنتي سي جي پرشين